Dzienny rajd po Kampinosie

Wtorek, 18 sierpnia 2009 · Komentarze(0)
Dzień zaczyna się od spotkania przy McD na Conrada. Ja, Dareios, Bam i Robert(KTM). Ruszamy w stronę Wólki Węglowej gdzie wtargniemy na teren KPNu. Początkowo ja prowadzę grupę kierując się wzdłuż czerwonego szlaku. Następnie uderzamy na Górę Ojca, gdzie podziwiamy wieżę obserwacyjną. Trasa dalej prowadzi do Sierakowa, potem do Palmir. Na singletracku za Sierakowem wszyscy jedziemy żwawym tempem prawie 30kmph a czasami nawet więcej. Rower dobrze daje radę wszędzie oprócz stromych podjazdów, a przełożenie 32 - 12 wydaje się być idealne. Opony też nie dają powodów do narzekań. Z Palmir Robert prowadzi w stronę Wierszy, ale nagle odbijamy na północ i jedziemy w stronę wsi Janówek. Przed wsią trafiamy na asfalt i kilka kilometrów nim jedziemy. Następnie łapiemy jakiś szlak rowerowy i nasypem byłej kolejki leśnej jedziemy w stronę Palmir - wsi. Tam łapiemy znany bliżej redakcji szlak czarny i wracamy nim do Warszawy. Potem jeszcze czeka mnie troszkę pedałowania po samej Warszawie, dzień zamykam z dystansem 81km.